Gençlik koordinatörleri ve manevi danışmanlarımizin katkılarıyla şehirlerin kalbi camide buluşalım programları çerçevesinde Fatih camiinde kılınan sabah namazının ardından üniversite öğrencilerine ve cemaate kahvaltı ikramı yapıldı. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.